Utmaning.

Jag har blivit utmanad av mina kära vän Hanna, så det är väl bara att ta tag i den & stilla er nyfikenhet ;P Haha

OM MIG:

1. Hur lång är du?
166-168 där nånstans.
2. Vad vill du bli när du blir stor? Jag är väl stor?! :P Nae men en bra människa, som finns där för andra!
3. Vad jobbar du med? Med barn på ett personalkoperativ. (& i en klädaffär)
4. Har du långt hår? Ja, skapligt.
5. Vilken hårfärg har du? Ljust.
6. Sminkar du dig? Oftast, det är ju så kul med smink!
7. Vad har du för färg på dina underkläder just nu? Nödvändigt & veta, men cerise & ljusrosa.
8. Har du kysst någon idag? Nix. Det skulle väl vara om pussarna på mina dagisbarn räknas.

MIN FAMILJ:

1. Bor dina föräldrar ihop?
Jajamensan.
2. Vem är bäst, mamma eller pappa? Båda - på olika sätt!
3. Hur många syskon har du? Ett - världens bästa lillebror!
4. Vad är det senaste du sa till din mamma? Vi ses sen.
5. Hur många ställen har du bott på? Två här i Norrköping.
6. Vem i din familj stör du dig mest på? Går inte att störa sig på någon!
7. Vilken familjemedlem är snällast? Jag va?! :P Dom är så snälla så. Har världens bästa familj & släkt :)
8. När hitta du tillsammans på nåt med ett syskon? Det var nog fotbollsmatchen i söndags.

KOMPISAR:

1. När var du senast med någon kompis?
Igår och snart ska jag träffa Madde :)
2. Vem sov du hos senast av dina kompisar? Inte den blekaste faktiskt..
3. Har du kysst någon kompis? Vänskapskyssar.
4. Har du varit tillsammans med någon som du nu är kompis med? Vi är väl inte bästisar direkt, men vi hörs av lite då och då.
5. Vem har du varit kompis med längst? Nattis, min älskade kusin!
6. Vem känner dig bäst? Antagligen Nattis.
7. Skulle du säga till en kompis att du hatade hans/hennes tröja? Nae, vad skulle jag få ut av det?
8. Känner du dig tvingad till att umgås med vissa kompisar? Nix.

VÅGAR DU..?

1. Skrika åt dina förädrar?
Ja, men det är inget jag brukar göra.
2. Klä dig annorlunda? Till viss del klär jag mig nog lite annorlunda..
3. Vara dig själv? Jaadå, det brukar vara bäst så!
4. Visa dig i bikini/badbyxor? Jo, men det är inget jag tjoar av glädje åt att göra.
5. Pierca dig? Ja, det tror jag. Gillar piercingar & tattueringar i lagom mängd.
6. Ha sex på offentlig plats? Ser ingen anledning till att ha det.
7. Vara omogen? SJÄLVKLART!
8. Äta småkryp? Nej fy vad äckligt, varför ska man göra det?

DIVERSE FRÅGOR:

1. Vem ringde du senast?
Min faster Eva.
2. När tuggade du tuggummi senast? Idag - det gör jag ofta.
3. När var du på semester senast? Måste vara Spanien i somras.
4. Vilken färg är det på din tandborste? Lila & vit.
5. Är ditt hår tråkigt? Det tycker jag inte..
6. Vem såg dig naken senast? Mitt fotbollslag antagligen.
7. Hur ofta duschar du? När jag känner mig ofräsch.
8. När ska du gå och lägga dig ikväll? Jaani.. Det är ju fredag ;)

Shitpomfritt, det tog sin lilla tid.. Vem ska jag utmana nu då? Lisa, Madde & Nattis kanske?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback