Söndagskväll.

Inget är väl som en söndagskväll.. Det är nu man längtar till sommaren och ledigheten för att slippa känna just såhär en söndagskväll! Det känns nästan värre för att man har varit långledig? Känns som om det var evigheter sen jag var på jobbet..
  Eftersom vi "sågade" saker igår och för att jag inte har något att göra tänkte jag fortsätta i samma spår: hissa & dissa helt enkelt. Så får vi väl se om det blir någon hit. Bästa att börja med det sämsta först :P

Dissa:

Folk som är dåliga på att uppdatera sina bloggar!
Hur tråkigt är det inte när man går in för att läsa om alla trevligheter & så har det inte hänt nåt på en vecka? Nae, inte roligt alls, SKÄRPNING! (även jag ska nog ta åt mig lite av detta)

FÖR fulla människor!
Usch, usch, usch inte alls roligt när folk blir sådär äckligt, dräggit fulla. Slåss & bråka på fyllan, nae då håller jag mig gärna långt borta.

Kroppsideal! 2009 och vi är fortfarande inte förbi det där? DET ÄR HEMSKT! När ska alla få se ut precis som dom vill? När ska "alla" behöva slippa banta för att det är mycket snyggare att vara smal? När ska vi slippa sjukdomar som bullemi och anorexi pågrund av detta? STOR DISS!

Hissa:

Isglass! Så sjuuuukt gott, så det tamejfan inte sant! Borde absolut få mer uppmärksamhet när det gäller glass!

Spakvällar! Sådana som vi hade med laget i torsdags. God dricka, bra tilltugg & kanon sällskap. Få bli lite ompysslad och hjälpa till att pyssla om andra. Så bra man mår!

FOTBOLL! Den var lite oväntad va?! Världens största och bästa sport. En sak ska ni ha klart för er: det kan aldrig bli för mycket fotboll. Ge mig mitten av säsongen och ett EM eller VM att titta på så är sommaren räddad ;)

Sedär, jag klarade ju det där med..
  Nu ska jag strax göra mig i ordning, det är mycket som händer denna veckan. Framför allt i början av den. Möte med laget, träningar, födelsedagskalas, sommarfest på jobbet, frisören, MATCHER.. Ja och sen är det ju helg igen!

Sleep thight!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback