So what.. lalala

Man blir GLAD av shopping, Hanna & jag är braaa på att shoppa! Idag inhandlades guldsandaler (jag ÄLSKAR sandaler), två linnen/tunikor, ett par cykelbyxor (aaa ni hörde rätt, astufft) ;) och en mini tup-topp (som man kan ha under väldigt uringade saker eller något som är öppet på ryggen. Jag är grymt nöjd måste jag säga. Kom hem och kände mig jätteglad!
  Måste även slänga ett tack till min snällaste mammi som kom hem med en jättefin t-shirt till mig igår och ett par örhängen som var gitarrer. Som komentar sa hon bara: Det var så himla du, så jag var tvungen att köpa det! Åhh så glad jag blev :)

Nu är jag proppmätt och ska hoppa ner i sängen strax. Har ätit på TOK för mycket & druckit på tok för mycket så jag kommer bli kissnödig hela tiden. (NEJ, jag är inte full, jag har inte druckit alkohol). Under kvällen har Mo gjort "sågar" av min pizzakartong, så vi har sågat och hissat saker. Haha vilken idé & så kul det blev! Jag måste säga att jag lite sågar folk som går med minishorts och linne nu, det är ju kallt? Och sedan solbrillor inne.. Vad är poängen med det? Ni skulle ha hört argumenten.. Hahah :D

Sup&svälj - trevlig helg ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback