Sjörövarfabbe..

HELG, HELG, HELG, HELG, HELG, HELG, HELG, HELG igen!
Fredag kan vara veckans bästa dag? Hur skönt är det inte när solen skiner och man vet att man ska vara ledig i två dar? Till råga på allt slutade jag tidigt idag (började i för sig tidigt med), så jag har varit ute och power-walkat och sedan suttit på en stol i solen och läst Flickan som lekte med elden. Uppföljaren till Män som hatar kvinnor. Så sjukt bra böcker!
  Solen ska visst hålla i sig hela helgen, så håller tummarna för det! Imorgon ska jag träffa Emme som är hemma :) så förhoppningsvis kan det bli en utefika! Sen är det ju match i helgen igen! Åhh bästa söndagar! Sussie fyller år imorgon med så hoppas hon mår bättre så vi kan fira med blommor & med blad..
GLÖM INTE EUROVISION HELLER ;)

Förresten när vädret är såhär har jag världens bästa jobb. Vi är ju ute hela tiden! Igår hade vi maskerad och var på fest, hur många har det på sina jobb liksom? Jag tror jag ska bli sjörövare på heltid ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback