SCARRRRRY!

När man är hemma och är sjuk och försöker sitta och titta på lite bra musikvideor vill man inte bli störd av att hela huset vibrera och det dånar titt som tätt. Nyfiken drar jag upp persienerna för att kolla vad det är som låter. Då se jag en polishelikopter som cirkulerar runt smedby. Märkligt tänker jag eftersom den håller på i en timme. Visserligen bor vi precis vid en flygplats så att dom håller på i luften är inget ovantligt, men polisen?!
  När mamma och pappa kommer hem får jag vet att det har varit ett rån mitt på ljusa dagen på hageby centrum och att det är rånarna polisen söker. Skott hade avlossas..
 
MEN VAD ÄR DET SOM HÄNDER MED VÄRLDEN? Är det bara jag som är livrädd när man tänker på det?! Våldtäckter, misshandel, rån, mord - det ena efter det andra. När det till och med händer mitt på ljusa dagen, hur ska man då våga sig ut? Nae, jag tycker att det är skämmande.. Väldigt obehagligt! Vi ska ju ta hand om varandra!

Ingen ska behöva förlora någon man älskar! INGEN!


Kommentarer
Postat av: Mauritz

Smedby, gangsternas tillhål !

2009-05-06 @ 23:29:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback