Män som hatar kvinnor.

NÅGON SOM SETT DEN?
Har precis läst ut boken, tog väl knappt nån vecka, den var sååå bra!
Spännande & otäck, svår att lägga ifrån sig med andra ord.
SÅ SOM DET SKA VARA!
Nu måste jag se filmen också!
Får se om det blir ett biobesök snart eller om jag ska vänta tills den kommer på film.
Jag är ju så fjantig och mesig av mig sådär.
Kanske skulle behöva en kudde för att se den ;P
Ska bli spännande att läsa det två uppföljarna nu, någon som läst dem?

Ska också bli spännande att se Peter Haber som Martin Vanger.
Inte riktigt den rollsättningen han brukar ha.
Undra om han blir trovärdig?
På tal om Peter Haber, ni vet väl att de kommer två BECK-FILMER på bio i år va?!

• Beck - I stormens öga
• Beck - Levande begravd

Som jag längtar :)
Nu ska jag strax åka och grilla! Ha en super lördagskväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback