Kurrera

Min rock-röst är borta, i allafall imellanåt. Nu låter det som om jag är i målbrottet. Det ni ;)
Så idag blev jag faktiskt hemskickad från jobbet och ska vara hemma imorgon med. Vad ska jag då göra? Jag är ju inte sängliggandes direkt. Vad har vi lärt oss av detta? Spela inte match när du redan är sjuk! Dock drog vi till med storvinst!

Men mitt i sjukstugan så kom mina skor. Herregud tog bara två arbetsdagar, det kallar jag service. Och dom är sååå sjukt fina, älskar dom! My new babies! Så nu är det bara att invänta ett tillfälle att använda dom ;)




Kommentarer
Postat av: Matilda

Tack, men nu vill jag inte bli större. Inget kul att kolla in i garderoben och inse att man inte får på sej nått av det suck.

Postat av: Matilda

Ja, man ska inte klaga på magen, det är mysigt och när man ser andra tycler man ju att det är jättfint då måste man ju vara lika fin=) Häftig känsla att känna en liten människa i sin mage!

2009-05-04 @ 22:04:07
URL: http://mathy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback