Shopping när den är som värst!

Det trodde ni aldrig att ni skulle få höra mig säga va?! ;)
Men igår kom mitt efterlängtade paket från hm. En bikini, två par skor & en kjol. Dock blev det ingen vidare värst glad överraskning.. Inte ens skorna? Jag som ÄLSKAR skor, vad är detta? Dom var i helt annat material än dom skulle, kjolen var också jätte annorlunda. Bikinin är nog det enda jag ska behålla, det andra får åka tillbaka med posten igen. Fast bikinin såg inte heller ut som den gjorde på bilderna, helt andra färger? Hallå, ska det vara så? Tycker det är riktigt dåligt! Man beställer något som man tror ser ut på ett visst sätt och sen stämmer inte ens färgerna?



lalalalalalalalalalalala
love me, hate me but cant you see what i see?
all of the boys and all of the girls are begging to me if you seek amy
ohhh say what you want about me
ohhh but cant you see what i see?
lalalalalalalalalalalala

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback