Män som hatar kvinnor

Någon som sett den?
Jag skulle verkligen kunna tänka mig att se den. Håller faktiskt på och lyssnar på den som "ljudbok" (eller vad kallas det?) Har aldrig gjort det förut, men jag måste säga att jag tycker bättre om att läsa. Här kan man lätt bli koncentrerad på något annat. Dock verkar den bra så hittills har jag klarat av att lyssna :P Men jag har inte riktigt förstått varför den heter Män som hatar kvinnor än?

Sen måste jag skryta lite med att jag är stolt över mig själv! Har den hänt någon gång förut? Jag har nu lyckats gå ner 4 kilo på att bara sluta äta massa onyttigheter, som godis, chips, läsk, fikabröd osv. Vill man ha en förändring måste man själv göra den! Tur att man är lite tävlingsmänniska då :P Jag ska ju tillägga att jag tränar & går mycket med. Rätt kost, regelbudna tider och motion tror jag på ;)
  Bara för att jag varit så duktig belönade jag migsjälv med ett par nya skor! I för sig hade jag hittat en annan anledning till att köpa dom annars.. :P Jag & skor alltså.. Det är hopplöst!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback