Män i klänning & landslag.

Sitter här och känner mig sådär lagom mör i kroppen efter en träningshelg, en lång promenad i jursla & sen ytterligare en träning. Och då kom jag på att jag måste ju berätta om After dark. DET VAR SÅ SJUKT JÄVLA BRA!!! Herregud, jag är helt chockad så bra var det! Bland det bästa jag sett faktiskt, skrattade konstant i 100 min. Precis som i tidningen kan man inte göra annat än att hylla dom. Kläderna, showen, sångerna, danserna. Och på tal om danserna.. Jag får inte glömma att nämna dansarna. Deras RYGGMUSKLER, damn it jag trodde inte man kunde se ut sådär på ryggen?! Det var så att tanterna brevid satt och dreglade. Där ni grabbar, där ligger ni i lä!
  Sen måste jag ju ge mamma lite cred för platserna hon köpte. Vi kunde inte ha suttit bättre och framför allt inte med tanke på att vi satt brevid handbollslandslaget ;) Jag måste säga att jag blev lite chockad när det traskade in ett helt killgäng på balkongen. Känns inte som något grabbarna går på en lördagkväll liksom :P Men så såg dom så märkligt bekanta ut, tills mamma utbrast - där är ju Staffan Olsson. You name it - vi var i himlen haha ;P

Efter denna händelserika afton var det ju bara att ladda om batterierna och gå och titta på de nyfunna vännerna när det spelade EM-kval. Sverige-Montenegro. Mycket roligt :) Sportnörd som man är! Roligt med mycket tryck på läktaren med :D Vita hästen - släng er i väggen ;)



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback