Love game?

Hur kommer det sig att man kan sjunga i princip vad som helst på engelska, men om låten skulle vara svensk skulle det bara bli dåligt? Liksom Katy Perrys - I kissed a girl? Jag kysste en tjej och jag gilla det lala.. Hade väl inte blivit nån jätte succé direkt?! Eller för att inte tala om Britney Spears - Oops I did it again. Oj, jag gjorde det igen liksom? Nae det funkar bara inte! Det senaste tillskottet bland konstiga texter är Lady Gagas - Love game. Lets have some fun, this beat is sick. I wanna take a ride on your discostick. Hmm jag ska nog inte ens försöka översätta det där ;P Själva grejen är att låten är bra ändå! Jag antar att vissa blir kända för sina texter och andra.. jaa, dom blir nog mer kända för själva låten, i sin helhet! :P

Kommentarer
Postat av: Hanna

Bästa du :)

Tack för dina kloka ord och för att du hela tiden peppar mig till att må bra!

Sanna min älskade vän <3

Puss o kram

Postat av: Hanna

Bästa du :)

Tack för dina kloka ord och för att du hela tiden peppar mig till att må bra!

Sanna min älskade vän <3

Puss o kram

2009-03-19 @ 19:32:05
URL: http://hannanlange.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback