För jag vill leva la Dolce vita..

".. ge mig glitter och glamour, här där verkligheten bor dolce vita mon amour"

På lördag är det ÄNTLIGEN dags att gå och se After dark + Babbsan. Som jag längtar, det ska bli så himlans kul :) Jag tycker att dom är helt underbara! Och fatta att dom syr alla kläder själva, mamma mia.. Ge mig!
Nu är det nära, min julklapp :P Bättre sent än aldrig ;) Så mamma, jag, Nattis & Sussi får göra oss fina som vi passar in bland allt glitter & glamour. Och under tiden får pappa och morbror vara hemma och laga massa god mat åt oss. Kan det bli bättre?



Dock ska lördagen mer tillbringas i grus och lera än i paljetter, jag har nämligen träning 09.00-11.00 och sedan klockan 13.00 har jag match. Men sen, då jäklar, då smäller det ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback