Bättre&bättre&bättre

Den här dagen började inget bra.. Usch fy & blä! Men det blir bättre och bättre & nu känner jag mig ganska nöjd faktiskt. Vi har köpt en superfin studentpresent till Linnsan och jag har hittat en klänning! Till och med mamma sa direkt att jag skulle ta den för att hon tyckte den var så fin. :)
  Jag fick även ett par sandaler av mamma, bästa mammi, såååå snygga! Älskar sandaler, vet inte hur många jag har MEN MAN KAN ALDRIG FÅ FÖR MYCKET SKOR! Och ett par bruna hade jag inte, så det här blev perfa :) Och självklart med nitar på ;)

 

Jag är inte så bra på att fota, men visst är dom snygga?! :D Tusen tack!

Men det som gjorde min dag idag var min tränare. Mitt knä la av under matchen i onsdags, nu är det blått och gör ont när jag böjer det. Jäkla knän alltså, aldrig ska det försvinna! Min tränare smsade och var orolig & undrade hur de var med det eftersom vi har match på söndag igen. Jag svarade och fick sedan till svar:
"Ska vara rak & ärlig! Jag bygger mittfältet runt dig. Du är en av mina viktigaste spelare!"

Åhhh hur glad blir man inte? JAG ÄLSKAR FOTBOLL! Jag älskar det mer än nånting annat.. Fan vad jag ska kämpa på söndag! Jäkla piss-knän SLÄNG ER I VÄGGEN!

Nu ska jag ut och promenera!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback