29 juni.



Fan, fan, fan, fan, fan, fan det borde varit vi!
Så himla orättvist, det borde vara Sverige som spelade final idag! Dom var så värda det, så duktiga! Förstå att hämta upp 0-3 i en semifinal! Åhh, vad jag lider med dom! Det borde varit vi!

Stängde på jobbet idag. Trodde jag skulle avliva - jag älskar denna värme, men när man måste sitta på en altan där det står helt still, solen gassar och man inte har något att svalka sig med då är det inte skönt! Men samtidigt älskar jag sommaren när det är såhär! Imorgon jobbar jag med, sen ska jag sola&bada på onsdag och torsdag. SOM JAG LÄNGTAR ♥
  Efter jobbet träffade jag gamla klasskamraterna + Maddes syrra. Mycket trevligt, satt och pratade & hade det allmänt bra. Emme & jag tog en liten sväng på stan med. Och som vanligt gjordes det av med pengar.. Imorgonkväll träffas vi igen alla tjejer och ska till trägårn. Himla mys :)

Usch, jag oroar mig lite för mitt pass..
Och som vanligt när jag oroar mig gör min mage ont..
Usch, allt MÅSTE ordna sig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback