1 juni

Hur varmt är det egentligen? Herregud, jag tror att jag smäller av! Fatta att jag ska TRÄNA i denna värme?! På jobbet har vi sökt skuggan så mycket som vi bara kan, då är det varmt! Men samtidigt: HUR UNDERBART ÄR DET INTE? Nu har vi allt framför oss, hela den underbara sommaren. Skolavslutningar & midsommar, sen är vi där! SEMESTER!

Nu sitter jag och knaprar salta pingviner som pappa hade med sig hem från Tyskland åt mig. Det är så sjukt gott! Salt är bra i värmen med ;) Sitter och beundrar mina fynd jag gjort. Maxi har faktiskt blivit väldigt bra!
  Var på jakt efter shorts och hittade två stycken :) Jag fick även gå ner i storlekar i både paren, snacka om att jag är nöjd :) Men hur snyggt är det inte med shorts då?! Och skönt! Så perfekt!



Tubtoppar och sandaler från H&M.
Ljusa jeansshorts, stor collegetröja & klänning från Ginatricot.
Mörka jeansshorts från cubus.
Espandrillos (något som ALLA borde äga, sjukt skönt) från Din sko.

Nae om man skulle få i sig något annat än saltlakris innan träningen då? Jaa och litervis med vatten såklart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback