Mys i sörping.

Avundssjuk på mor&far som är och myser i skärgården! Vaknade upp och kände att jag bara MÅSTE göra något. Så trött på detta skitväder (är väl bortskämd nu :P), man bara går och väntar på nästa dag liksom. Så jag chansade och skicka ett sms till Nattis, eftersom jag visste att det var enda dan hon var ledig denna vecka, och fråga om vi skulle ta en tur till smultronstället. Och till min lycka hade hon inget för sig :D Så underbart att träffa henne, min bästa!
  Och när hon kliver in i bilen räcker hon över mig ett paket, jag blev helt chockad.. På står det: Bara för att du är den du är, älskar dig! Och i låg det en jättefin liten väska. Åhh blev helt rörd, jag är verkligen världens lyckligaste som har dig!

När vi väl kom fram till söderköping var det såå lång kö in till smultronstället att vi bestämde oss för att gå en sväng. Gick längs bort hela kanalen (har aldrig gått så lång förut) & var tillbaka vid smultronstället lite mer än en timme senare. Men kön var fortfarande på tok för lång så vi struntade i det. Gick bort till källaren istället där dom gör hemgjord glass. Och deras blodapelsinsorbet - ohh my så god den var!

Nu ska jag sätta mig en stund på altan och mysläsa lite med jordgubbar, sen får vi se..
Puss på er!



(gammal bild)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback