Bejamin Buttons otroliga liv.

Denna film har Ewe & jag sett ikväll. Åhh herregud så bra den var! Får rysningar, vilken underbar film! Det här är verkligen något ni MÅSTE se. Har aldrig sett något liknande. Ewe och jag satt som fastklistrade - helt fashinerade! Denna ska jag se igen.. & igen!



Och det är helt sjuuukt att Brad Pitt som är 47? (nåt sånt) kan se så ung ut. Herregud, hur gör karln? Snacka om att vara snygg för sin ålder ;)

Nu måste jag försöka få några timmars sömn, för snart bär det av mot Borås.
Ska bli en spännande upplevelse..
Hörs där, eller när jag kommer hem igen på söndag!
Baby goodbye ;)

Kommentarer
Postat av: cilladobak

hej sanna.. =)

hoppas du mår bra..

Vet du hur de är med Ponta ? =/



/ cilla


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback