Vad gör dansken?

Såg ni handbollen igår?
Det hoppas jag ni gjorde ;)
Min fråga är: vad gör domaren? VAD GÖR DANSKEN? Hur kan han visa ut Doder egentligen? Vad gjorde han liksom? Inte ett dugg! Skulle de visa ut någon skulle det väl varit Kim Andersson som knuffade till slovanen, eller han som provocerade det hela! Men nej, då visar de ut Sveriges hetaste spelare som gjort hela elva mål! Hade Sverige förlorat, hade det varit domarens fel.

  Men ack så skönt det är när man vinner sådant, trots att man har alla marginaler emot sig. Well done, boys :D Nu får de se till att knipa sjunde platsen imorgon. Tills dess ska jag försöka åka och se lite skaplig hockey.

  Sen spelar ju vi cup på lördag med :) Sjuuukt taggad, VAD KUL DET SKA BLI! 06.00 går bussen. Det ni ;) Visst är ni avundssjuka, visst hade ni gärna gått upp i ottan en lördagmorgon ;)

Förresten, imorgon kanske jag är bilägare :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback