Sönderslagna knogar & Rena rama Rolf

Andra inlägget & klockan är bara halv tolv än ;)

Igår skulle vi haft spinning-aerobic för första gången eftersom kille som skulle ha oss var sjuk sist. Men när vi kommer till Hälsostudion inställda på att köra är han inte där? Så hans tvillingbror ska köra med oss istället, fast han har aldrig haft spinning själv. Det kändes väl inte sådär jättelyckat, och inte som det skulle ge oss speciellt mycket. Vi har ändå haft försäsongsträning sen i oktober! Så vi frågade vad han brukade göra, & han brukade hålla i box och lite kampsport. Då kör vi det istället tyckte vi!
  Passet var väl sisodär, vet inte om han bara körde lite övningar på måfå eftersom han inte hade planerat nåt för oss? Vi sparng mest.. Men vi fick slåss lite :P Dock boxades vi utan handskar - vilket inte var skönt, eftersom mitsarna (dom man slår på) är lite ribbade. Mina knogar började svida som attan och när jag sedan tittade på dom, så var skinnet borta & det blödde! Slår man hårt då, eller vad? ;) Nu är jag inplåstrad över hela ovansidan på handen (ser jätteskadad ut haha) & jag kan inte tvätta handen för så fort det kommer vatten på svider det som bara tusan. Well done, Sanna!

Efter träningen blev det i allafall att titta lite på Rena Rama Rolf. Och herregud människor vad underskattat det är! Jag skrattade högt, riktigt högt flera gånger. Nisse alltså, vilken lirare! Å andra sidan kan det bli något annat än succé när Robert Gustavsson är med?

Nae ni, nu ska jag ner på stan och kollade om det finns någon mobiltelefon åt mig. Är trött på min trasiga nu.
Sen får det väl bli lite annan shopping också ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback