Out of the line like a star, like a hero.

Var riktig sjukstuga på cupen idag. Två som var helt friska bara och så endast en avbytare. Det blir jobbigt så inne, riktigt jobbigt! & inte hade vi speciellt mycket tur när det gällde lottningen. Men fasiken vad vi kämpar :) Och nu tog vi oss uppåt och spelar två avgörande matcher imorgon. Bara att ladda om med honung, té, halstabletter och allt vad det heter så vi inte förlorar mer folk. Det är så kul sånt här, jag älskar fotboll! Hoppas min fot håller nu bara.. Sen får det vara slut med inomhusandet, jag längtar till gräs och en stor elvamannaplan. Åhh, dumma februari se till att gå fort ;P

& så börjar melodifestivalen idag. Vare sig man älskar den, hånar den, hatar den så måste man titta. Jag måste säga det att startfälltet såg intressant ut, kändisar är ju alltid kul. Hur pass bra det låter får jag väl återkomma med. Och så måste jag ju se om jag kan lyckas tippa rätt detta år med, sa ju hela tiden att Charlotte skulle vinna förra året!

Hmm, jag måste nog göra någonting åt mitt shoppande.. Framför allt mitt skoberoende! (finns det nåt bättre än skor?) Igår var Hanna och jag & gjorde stan osäker, jag kom hem med: självklart ett par skor, en t-shirt, ett linne, örhängen, plånbok & en lång tröja. Då ska det ju även tilläggas att jag beställt en bikini och ett par skor från hm & en jacka, ett par shorts & ett par skor från ellos.
  Hjälp någon?

Nae nu är jag hungrig, dags att börja ladda om batterierna!
See you later, aligater!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback