La liga

Idag var jag uppe med tuppen igen för att spela ännu mer fotboll. Min klubb, DIF, har tydligen något som heter La liga en söndag i månaden. Det går ut på att man tar alla ungdomslag, både tjejer & killar, mixar ihop dem och så får de spela emot varandra som de spanska storlagen. Denna söndag ville dom ha en höjdpunkt, så de bjöd in oss från damlaget att spela en uppvisningsmatch mot ledarna. Riktigt roligt faktiskt, och visst klarade vi att spela ut dom ;) De var mäkta trötta efter 2x10 min hihi! Men cred ska de ha, dom gick in för det stenhårt! (Ska passa på att säga med, att bara för att de var ledare var det inga gamla gubbar.) Så nu är vi idoler inom klubben. Och vilka idoler sen ;)

Idag fyller världens bästa Lisa år. STORT grattis till henne!
Min lilla pärla ♥


Kommentarer
Postat av: Liiisssaaa

AAAW, TAACK RARING! du är bäst :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback