80-talet, här är du

Så har 80-talet passerat på bara en kväll ;P Det går fort när man har roligt.
Och även alla hjärtans dag har passerat. Årets mest överskattade dag! Men oj, vad affärerna tjänar på det ;P
  Jag fick faktiskt ett gulligt sms av min moster & morbror (som för övrigt borde vara här när som helst?) "Kram bästa tjejen på alla hjärtans dag. Monica & bästa morbrorn." Hahaha :P Jag har ju hela fyra morbroder, men nu har jag tydligen fått en bästa :P

Lisas 80-tals fest blev lyckad, hon var supernöjd & glad vilket var huvudsaken :) Hon sprang omkring som ett glatt lite yrväder och hoppade, skuttade, dansade och skrattade. Det var guld värt att se :) Tårögd blev hon med när hon öppnade presenter. Så nu återstår det väl bara att visa lite bilder!

   
 

Kommentarer
Postat av: Liiisssaaa

AW, återigen tack så mycket ! det var verkligen skitkul :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback