Tänd ett ljus!

Idag kom mamma hem med nya kort som hon hade varit och tagit ut. Bland annat från när vi var i Turkiet, när min morbror fyllde 50 och lite sådär. Mitt ibland dom korten dyker Sussi upp... Bilder tagna från när mamma och pappa bodde ihop med dom på deras land 5 dar i somras. Vädret är bra, dom är ute och åker båt - min moster är glad och kör. Hon älskade det där, hon älskade landet... När man ser dom där korten kunde man väl aldrig tro att du 3 månader senare inte skulle finnas!
  Så ikväll tänder jag mina ljus för dig, för att hedra dig och den du var! För alla glada stunder du gett oss, alla minnen och ditt skratt. Jag har alltid beundrat dig och din styrka, att du höll modet uppe när alla vi andra bröt ihop!



Det är tomt utan dig..

 


Kommentarer
Postat av: Eva Johansson

Hej!

Jag gör som dig, tänder alla ljus för att minnas Susanna och all den värme hon spred runt alla hon mötte.



Tack för din fina sida och att du håller den levande och därmed hennes minne.



Hittade din fina sida när jag surfade runt på nätet för att försöka hitta ett kort på Susanna så jag kunde skicka in minnesord. Dessvärre upptäckte jag den försent så det blev aldrig inskickat.:(



Varm tanke till dig och Susannas övriga familj.



Mvh Eva Johansson

Idas mamma som tränade flitigt dressyr för Susanna på sina ponnier Axner och Tintin.



2009-12-02 @ 19:02:47
Postat av: Sanna

Åhh tack själv! Det värmer!

2009-12-02 @ 20:42:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback