Paradise hotel

JAG BARA ÄLSKAR PARADISE HOTEL!
Har alltid gjort det, vet inte vad det är, men det är ju så roligt :P Jag är egentligen ingen tvmänniska, men detta måste jag bara se. Och missar jag ett avsnitt så kollar jag på det på tv6:s hemsida!
  Jokern Rami måste vara det bästa som hänt! Så jäkla kul att han kommer in och rör om i grytan och vågar stå upp. Rätt åt dom där jäkla Catja & Andreas ;P Roligt att dom blir irriterade över ett spel som dom själva har spelat. Men det är väl som dom säger: Den som ger sig in i leken, får leken tåla! Och jag tycker det är underbart att Catja helt plötsligt inte har koll på läget :P Bra gjort Paradise hotel - bra tv ;)



Ser ni paradise?


Kommentarer
Postat av: Hella

och där hittade vi en olikhet!!!!! =D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback