Here it comes again..

5 saker ni inte visste om mig!

• Jag kan absolut INTE äta gröt. Jag tycker att det både luktar & ser ut som spya!
• Jag är mörkrädd! (dvs jag skulle aldrig gå själv en kväll, även om klockan bara va ca 21.00)
• Jag tycker att killars händer är extremt viktiga - hur dem ser ut.
• När jag var liten ville jag så gärna ha en större bror att jag skaffade mig en. En låtsas kompis som 
  hette: Killen Micke! :P
• Jag har åldersnojja! Jag tycker själv att jag är gammal..

Var det något som ni redan visste om? :P


Kommentarer
Postat av: Hanna

Gröten o killhänderna visste jag :)

Gulligt med storebrorsgrejen!

Postat av: Hella

Illa med åldersnojja vid 21-års ålder, gullet ;)

2009-12-11 @ 23:12:19
URL: http://helenafrykholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback