HBK

Snö, snö & mera snö..

Visst är det mysigt att vintern börja komma, och med den julstämningen :) Nu är det bara det årliga jobbet på posten som ska infalla så ska det nog kännas som jul sen ;P
 
Och igår gjorde jag min EFTERLÄNGTADE come-back på träningsbanan efter förkylningen. Känns skönt att vara igång igen. Men usch vad tungt det kändes i bröstet, får hoppas den sista lilla förkylningsbakterien försvinner så jag kan börja jobba upp konditionen igen. Det lär behövas!
  Fick även inviga mina nya kläder (eftersom jag har skrivit på kontrakt och bytt klubb), hädanefter är jag blå. Blå som himlen, blå som havet, blå som Sverige, blå som HBK :P


Kommentarer
Postat av: Hella

Blå, blåttare, blåttast ;)

Postat av: JG

Läckerbit

2009-12-16 @ 19:57:45
Postat av: JG

Läckerbit

2009-12-16 @ 19:58:03
Postat av: Moa

Fan nästan så att man börjar där för kläderna skull ;) skitsnygga! haha

2009-12-17 @ 15:26:54
URL: http://moaamadeleine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback