Hard work, work

Usch är riktigt trött nu. Dubbla jobb-pass både idag och imorgon. Jobba över 20 timmar på två dar är väl jätteskönt?! Min enda lediga dag denna vecka är lördag, men då har jag ett stenhårt fyspass med fotbollen så jag vet inte om det räknas som en ledig dag? Dock får jag tänka framåt, på hur skönt det kommer vara den 25 januari när pengarna ramlar in på kontot..

Jag längtar till jul massor nu! Få mysa, ta det lungt och träffa alla dom man tycker bäst om och inte behöva känna varken stress eller press. Känns som det bara är jobb, träningar, sova nu.. Men det är väl därför man uppskattar ledigheten!



/Trött, tröttare, tröttast

Kommentarer
Postat av: ??? :)

Sjukt söt du är :) man blir ju knäsvag..

2009-12-17 @ 23:32:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback