christmas clothes.

har varit dålig på att uppdatera - men å andra sidan, det är bara jul en gång om året. (tyvärr)
tomten var i allafall riktigt duktig på klädfronten i år, jag är så nöjd! för att inte tala om mina två halsband och ringen. budskapen på dem kunde inte varit bättre, med tanke på vad vi gått igenom i år.. men dom visar jag någon annan gång..

   
  

och för presentkorten har jag hittills lyckas hitta detta:
  

jag är sååå nöjd! tack alla mina underbara små tomtenissar ;) ♥

 

 


Kommentarer
Postat av: EmelieCatrine

Den vita tröjan längst ner till höger är SÅ jäkla snygg!! Pengarna räckte inte till dock... :(

Postat av: EmelieCatrine

Just det... kul med ett kusinbarn föressten! :) Jag ska ju också få ett snart...min kusin har gått 3 dagar över tiden nu, så jag HOPPAS den kommer typ 1 januari :P

2009-12-28 @ 00:50:23
URL: http://emeliecatrine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback