Året lider mot sitt slut..

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Jag fick träffa mina älskade delfiner!
2. Höll du några av dina nyårslöften? Jag brukar inte ge nyårslöften..
3. Blev någon av dina vänner föräldrar i år? Jajamensan.
4. Dog någon som stod dig nära? Tyvärr, hon lämnade ett stort tomrum efter sig.. :(
5. Vilka länder besökte du? Spanien & Turkiet x2
6. Är det något du saknat 2009 som du vill ha 2010? Bättre självförtroende!
7. Vilket datum från 2009 kommer du alltid minnas? 10 oktober, tyvärr...
8. Vad var din största framgång 2009? ???
9. Största misstaget? Ojdå...
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Mm foten pajja ett litet tag..
11. Ditt bästa köp? Hmm, jag kommer inte ens ihåg alla mina köp. Men min bil kanske?
12. Vad spenderade du mest pengar på? Kläder, skor. Bilen var ju dyr i sig.
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Mina resor bland annat.
14. Vilka sånger kommer alltid påminna dig om 2009? Bad romance, silly boy, sexy bitch, colors, rap das armas, higher, fire burning.. Ja, dom är många! Men mest av allt - Gabriellas sång, Sussis sång!
15. Var du gladare eller ledsnare jämfört med andra år? Under höstperioden, helt klart ledsnare!
16. Vad önskar du att du gjort mer? Sagt saker, som jag nu aldrig kommer få säga.
17. Vad önskar du att du gjort mindre? Haft sån vikt & åldersnojja.
18. Hur tillbringade du julen? Med min älskade släkt - SÅKLART!
19. Blev du kär i år? Haha i Erik Grönwalls röst!
20. Favoritprogram på tv? Så enkelt, alla som känner mig - Paradise hotel ;)
21. Bästa boker du läst i år? Triologin män som hatar kvinnor, flickan som lekte med elden, luftslottet som sprängdes kanske? Annars var Sofi Fahrmans romandebut, Elsas mode väldigt bra!
22. Största musikaliska upptäckten? Hmm, idolfinalisterna Erik Grönwall & Calle Kristiansson?
23. Något du önska dig och fick när du fyllde år? En ny Kamera :)
24. Något du önska dig men inte fick? En hundvalp kanske? Haha :P
25. Finns det något som skulle gjort ditt år bättre? Lättaste frågan hittills: att inte min moster gått bort!
26. Hur skulle du beskriva din stil 2009? Egen, med rockigt inslag och mycker färger & mönster.
27. Vad fick dig att må bra? Utomlandsresorna, vännerna & min underbara familj&släkt.
28. Vilken kändis var du mest sugen? Kändis för mig eller dig? :P
29. Vem saknade du? Sussi!
30. De bästa nya människor du träffat? Hannas & mina norska mammor kanske? ;)



♥  ♥  ♥ Morfar, ta hand om Sussi nu! ♥  ♥  ♥
Love
Hope
Life

 

 

 

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback