Stockholmia

Idag blev Stockholms-trippen av. Tyvärr fanns inga av skorna inne som jag hade sett på Topshop & Biancos hemsida - träligt! Men, men man kan inte få allt.. Men i början såg det illa ut. När vi hade gått en sådär 2-3 timmar hade jag fortfarande inte hittat nåt. Men jag spurtade där på slutet ;)
  Det var dock GRYMT varmt! Lite typiskt att spendera en hel dag inne sådär, men annars vet man aldrig när man kommer iväg. Och det ska ju bli sol imorgon med :) Så då får jag försöka hitta någon som vill följa med mig och bada! Hojta till om det är så :)


Min shopping.
♥ Blommig kjol & topp med spetsdetalj - Topshop (bästa topshop!)
♥ Kjol med nitar & "skelett-tshirt" - Zara
Rolling stones tshirt - H&M


Den här kjolen är min nya kärlek - kolla rosetten bara liksom?!


Och så självklart min älskade skor med nitar. Dom finns här med så det är för sig inget speciellt. Har gått och sneglat på dom såå länge nu och eftersom de jag letade efter inte fanns inne i butik så fick dessa snyggingar följa med hem :)

Nu ska jag ha lite beslutångest och försöka välja vad jag ska ha på mig, blir antagligen Trädgårn ikväll. Ses vi där?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback