Sol&Bad

Det gäller att ta vara på de här sommardagarna som är nu och riktigt suga på karamellen, man vet aldrig när de kommer igen.. Tyvärr blir jag nästan stressad av det. Eftersom jag bara har några lediga dagar nu känner jag att jag MÅSTE göra saker hela tiden. Ännu mera nu när det är dagar med sol. Att sitta inne såhär då känns som att gå miste om det.. Tur att man har kusinerna som bor nära och har en stor härlig pool! Egentligen vill jag hellre åka ut till en sjö när det är såhär, men träligt att åka ensam liksom. Då duger poolen mer än gott & väl :) Idag har det riktigt stegt på också - nästan sådär olidligt varmt. Då är 22 grader precis perfekt - svalkande!
  Är hemma en liten sväng nu eftersom jag blev så himla hungrig. Stekte lite pannkakor i värmen (hur man nu kan få för sig att göra det?) och nu sitter jag och väntar på mamma. Tänkte vara snäll och erbjuda henne att följa med tillbaka till kusinerna och ta ett dopp, hon som jobbar hela dagen, stackarn.



Hur har ni det i värmen?

Kommentarer
Postat av: Fru Evelina

åååå vad skönt det där ser ut! jag håller på att avlida i värmen typ haha...

jodå, vi har ett namn som tippar listan =)



kram!

Postat av: Beauty By Beata

Oh, härligt det där såg ut!

2009-08-06 @ 21:40:06
URL: http://beatas.se
Postat av: Hella

men tjabba på dig!!

Hur är läget då??

Jobbas det något nu eller??

Party i helgen??

Puss puss

2009-08-07 @ 18:16:26
URL: http://helenafrykholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback