Man slutar aldrig att förvånas.

Jag är arg!
Jag är arg åt dig, för dig, med dig. Jag blir arg för att någon vill göra dig illa! För mig är det precis ofattbart! Alla tog emot dig med öppna armar & så gör du såhär. Du ska vara glad att dom inte vet! Men att ljuga folk rätt upp i ansiktet - du som alltid sa "att sanning vara längst" och att utnyttja någon på det här sättet.. Det är inte bara jävligt fult, det är så förbannat fegt också! Framför allt nu, när du vet vad hon går igenom - när du vet hur hon har det och hur hon har haft det detta år. Med rädsla, orokänsla, sorg och en mamma som ständigt är på sjukhuset. JAG FÖRSTÅR INTE HUR MAN KAN VARA SÅ SJÄLVISK! Och framför allt trodde jag inte det här om dig. Men man slutar aldrig förvånas!
  Nu slipper hon i allafall dig - det är en lättnad! Hon kan gå vidare och hon kan göra vad hon vill, när hon vill. Och hon kommer bli glad! Det kommer få henne att må bra! Och jag kommer aldrig mer prata, ens hälsa på dig efter vad du har gjort henne! Hon är mitt allt & INGEN ska få göra henne illa!



Jag älskar dig! /S

Kommentarer
Postat av: EmelieCatrine

Usch, det där låter inte kul.. :-(



SV; Jaha okej, juste du sa ju att du fick lite grejer därifrån! Då ska jag gå dit och kika :-) Vad händer i veckan då stumpan?



Puss&Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback