Läskigt!

Jag tror jag tog ut mig för mycket på min match igår! Eller jag vet inte riktigt vad som hände.. Slarv med sömn & mat kanske? Eller att det helt plötsöigt blev så fruktansvärt varmt lagom till första halvlek?
  Påväg hem efter att jag släppt av Frida, börjar det "flimma" framför ögon. Jag blev skiträdd och tänkte att jag sitter ju i bilen!! Koncentrera mig ordentligt och kom hem utan skador i trafiken. Synen börjar bli suddig och det "flimmrar" ännu mer framför ögon. Jag vinglar ut till altanen eftersom jag tänker att jag behöver frisk luft! Där typ faller jag ihop på soffan. Har ni svimmat någon gång? Då vet ni hur otäckt det är.. Sitter där i 20 minuter innan synen börjar återvända & sedan får jag rysligt ont i huvudet och börjar må illa. Men det hände liksom inget mer - jag kan inte äta eller dricka och kroppen känns helt avdomnad, som om den tillhör någon annan. Sen går jag i allafall in för att lägga mig ch vila. Magen börjar krampade - det gjorde riktigt ont! Och sen helt plötsligt kräktes jag :S (jag som hatar spyor, har typ fobi för det). Det sjuka va att jag mådde inte ens illa, det bara krampade till och sen kom det.

Efter det mådde jag bättre och nu känner jag mig nästan återställd, lite matt i kroppen bara. Det är ju inte så konstigt med tanke på att jag inte ätit sen klockan ett på dagen igår. Märkligt hur kroppen kan reagera ibland, tycker ni inte?! Hoppas ni hade en trevligare söndagskväll än mig ;)


Kommentarer
Postat av: Laila

haha ja.. sjukt irriterande :P

Postat av: Therese

Är du sugen på en ny design?

Kolla in i min blogg!

2009-08-31 @ 11:46:09
URL: http://theessie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback