Lycka.

SERIEPREMIÄR, SERIEPREMIÄR, SERIEPREMIÄR, SERIEPREMIÄR SHALALALA!

Äntligen, äntligen, äntligen är vi igång. Det här som man har väntat på under hela långa försäsongsträningen. Bara det riktiga gräset som fattas. Och det kunde inte börjat bättre heller, 2-0 mot Kuddby som är tippade serievinnare. Vilken känsla, vilken lycka! Det går bara inte att beskriva, kan man börja bättre? NEJ TA MIG FAN INTE!

Igår hade Hanna och jag myskväll och var ute och käkade. Inte varje dag man gör det. Verkligen supermysigt och tiden bara flög iväg. Sen åkte vi hem till Hännäbananää för att titta på Robinson och Jag vet vad du gjorde förra lördan. Där väntade också Sveriges största godispåse. Fast ärligt talat - det smakade inte alls! Vi var alladeles för mätta, så istället hinkade vi i oss vatten :P Sicka festprissar ;P Och by the way, jag vill inte se godis på år nu haha.
  Men som vi skrattade åt, Jag vet vad du gjorde förra lördan. Har aldrig sett det förra, men det var väldigt underhållande. Hur kommer man liksom på idén att man ska göra tvprogram som går ut på att hypnotisera folk som sedan ska få gissa vad dom gjorde här näst. Och att man kan göra så sjuka grejer?! Dra bort själva blomman som blomsterförsäljare, gå fram och ta en tavla när man inte vann budgivningen och kasta grejer på golvet för att leda bort uppmärksamheten för att sedan sno pappret som intervjuaren skrivit, som statsminister. Jag skratta så jag låg på golvet, herregud! Eller vad säger du Hanna?!

Som sagt, helgen kunde väl knappast varit bättre? Och så är det vardag och måndag imorrn, det känns lite eländigt måste jag erkänna.. Men vaddå, det är ju snart helg igen ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback