yesterday ..

.. oh my trouble seem so far away
haha naerå . igår var jag hemma hos lisa efter jobbet , myspys ! hennes lägenhet är faktiskt himlans fin , besök den om ni inte varit där ;) (skämt o sido) . vi såg i allafall på idol & proppade i oss massa godis . det är faktiskt ett himlans bra tidsfördriv ! självklart skrattade vi himlans mycket med ! till nästa sommar ska jag se till att vara med lisa massvis för då kommer jag ha stan SNYGGASTE mage ;)
  vi kom faktiskt in på himlans viktiga samtalsämnen igår , såsom tuttar - bh:ar , spetströjor osv . lite av experter på området skulle man kunna säga ! haha .. sen är det ju så himlans bra när man har precis lika smak när det gäller allt . gurk&ost smörgåsar t.ex.
  jaa ni hör ju själva att det bli succé när vi slår våra kloka huvuden ihop ! vad annars ? jag kommer snart och knackar på din dörr igen , lisa ;)
underbaring !

nu ska jag åka och ha enskilt samtal med min tränare
wish me good luck !

Kommentarer
Postat av: Liiisssaaa

du är meeer än vaälkommen :)

Postat av: Emelie

Haha, mycket "himlans" i det där inlägget du ;-) HAHA!

2008-09-19 @ 23:46:25
URL: http://emeliecatrine.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback