Stuck

det är helt sjukt vad man kan fastna för saker & ting.
just nu är jag helt fast i one three hill, oh my vilken underbar serie säger jag bara. den har precis allt! och det värsta är att när man väl har börjat o titta så kan man inte sluta. och hur bra kan det vara att sitta framför en tv hela dagarna? tur att jag har ett jobb som jag måste sköta :P
  håller på att gå igenom första säsongen nu. så himla kul att se alltihop från början. nae ni, oc kan slänga sig i väggen ;P det är så jäkla bra, nån som håller med?

nåt annat som är så jäkla bra är the poodles - crying
att dom skulle göra en sån här låt hade jag aldrig väntat mig. men ibland så blir man grundlurad, för den här är så jäkla fin rent ut sagt!

i know i cant refuse the calls,
and your silent says it all
its over - dont leave me standing here

you know im trying, denying
that you dont love me anymore
you´re closing all your doors
inside im crying, fighting
to find a way back to your heart
but i break before i start


Kommentarer
Postat av: Emelie

Jaaaaaaaaa! Jag håller definitivt med dig Sanna. One three hill är dubbelt så mycket bättre än OC. One three hill har en handling, OC har bara problem ;) Jag lånar boxen av dig sen, right? HAHAHA!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback