Moviestar

Firat farfar idag, han fyller 65 - ett STORT grattis! Den lilla turgubben fick en kryssning som han drar iväg på imorgon och sen två veckor i turkiet! Gissa om jag är avis?! Jag bara älskar Turkiet & jag känner att jag verkligen skulle behöva en resa nu.
  Väl hemma så blev det att slänga sig framför tv:n. Jag ser nästan aldrig på tv längre så ikväll passade jag på att se allt på en och samma gång. Rapshedyrock, sing-a-long, Lilja forever, Extra extra, Kocken jaa det mesta som gick helt enkelt. Och Lilja forever - vilken hemsk film! Faktumet att det är en sann berättelse gör det hela ännu hemskare! Tänk att det finns barn & ungdomar så har det sådär jäkligt. Man förstår nog inte egentligen vilken tur man har haft! Bara det att man haft familj, släkt och vänner som gjort allt för att man ska må bra & känna sig trygg. Vi är lyckligt lottade!
  Man måste även ge ett plus för skådespeleriet i denna film, vilket duktig tjej! Det gör ont i hjärtat bara att titta på henne och hennes uttryck. Och för att inte tala om dom som spelar "dom äckliga" gubbarna som betalar för att få ligga med henne. Jag skulle aldrig kunna göra en sån vidrig roll! Nae ni, plus till den filmen!

Imorgon är det matchdags igen! Jag längtar faktiskt, hoppas att min hals inte blir värre bara för jag vill verkligen spela! Det är som ett sug, någonting jag måste göra för att må bra. Det är sån härlig känsla, jag älskar fotboll!
  Lisa, hoppas du har kul på 19:års festen och tusen tack för inbjudan. Vi får se till att ha en våra partynätter snart igen :) Och förresten, hoppas att blåsbilden inte är allt för hemsk ;)

Sov så gott allesammans,
I kn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback