Besvikelse

15 november - London .
Nu har den drömmen kraschat !
Arsenal - Aston Villa & shopping . Kanske i vår ?
Det känns rätt träligt , jag hade sett fram emot det så mycket . Att vara där , på plats och få uppleva stämningen och se världens bästa fotbollslag live - samtidigt som man skulle kunna besöka alla andra Londons sevärdheter . Men jag antar att det får bli en annan gång . Det delades bara ut 30 biljetter till Arsenals fanclub , 30 ! Herregud , det är inte ens en stormatch ! & med mitt vanliga flyt är det klart att jag inte var en av de 30 ..
Men , men skam den som ger sig !

Mamma prata med min moster idag . Hon mådde inte alls bra , mamma var ledsen .. Det var första gången hon hörde henne säga att det var jobbigt . Nånstans inne i mig gör det ont ! Jag är så dålig på att prata om det , det är så mycket lättare att skriva .. Eller inte dålig egentligen - det är bara det att när jag pratar om det så skär sig rösten . Halsen fylls med klumpar och tårarna hotar att dyka upp ! & jag vill verkligen inte gråta , jag vill vara stark och finnas där för dig & din familj , visa att jag bryr mig och trösta ! Hur ska man kunna trösta någon annan när man inte kan hålla sig lugn själv ? Jag önskar bara vi slapp det här ! NU BORT !

det verkar så enkelt vännen ,
ändå är det så obegripligt svårt !
ja , det verkar så enkelt vännen
men ingenting i den här världen var väl
någonsin lätt att förstå ?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback