RosaBandet Galan

vilka människor det finns i sverige ändå !
som skänker pengar och forskar inom området cancer . och läkarna som utför behandlingar & operationer . tänk som många liv NI har räddat ! tänk vad mycket hopp NI kommer med inför framtiden .
vissa saker förstår man inte hur jobbiga dom är förrän man har varit där !
jag HATAR den där förbaskade sjukdomen ! jag HATAR vad den gjort med människor som jag älskar . besegra den nu , en gång för alla !



fick träffade madelen idag , var väldigt länge sen .. kul att se att det går så bra för dig :) det här är verkligen din grej ! men det är skönt att ha dig hemma lite då & då så vi kan snacka en massa skit över en sallad på Paus , precis som vanligt :) sen gjorde vi en inpulsgrej och piercade ovansidan av örat på mig . vilken dag ?! ;)
  & det bästa av allt , jag har ingen träningsvärk sen det hemska konditionspasset i himpahallen igår . det ni ;)

nattinuffsan !

Kommentarer
Postat av: Emelie

Vågade du pierca dig? Wohooooo :-D

Postat av: Din Kent-kompis!

Sannis! Hej på dig sötnos! Kikar in här lite då och då och det är alltid lika kul! Hur mycket fick de in under galan igår egentligen? Sist jag tittade så låg väl summan på ca. 39 milj. Ojoj! Det är underbart vilka generösa människor det finns! KRAM

2008-10-29 @ 22:02:18
URL: http://barahelena.blogspot.com
Postat av: Madelen

Hej skruttan, tack för fikan!

Känns bra att ha träffat dig, det var trevligt. :)

Vi ses nästa gång jag är hemma..

KramKram

2008-10-30 @ 12:14:37
URL: http://maadelen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback