Besvikelse

idag är det match igen ! i alla fall för resten av mitt lag .. själv vaknade men med halsont & en massa snor och får nu därför inte vara med . jag är så jäkla besviken ! det finns inget värre än att stå på sidan och titta på ! hoppas ni gör en sjuhelvetes match tjejer !
  & ett annat lycka till skänker jag till lisa . hoppas du gör en kanonmatch , även om du spelar i motståndarlaget ;)
game on !





nathalie , jag vet inte hur det känns , det du går igenom . jag förstår inte hur en & samma person ska behöva gå igenom en massa saker . men jag oroar mig - det är väl det som kallas kärlek ?!

"ta våra minnen , gör om dom till nåt fint , nån slags verklighet !"

 

Kommentarer
Postat av: Nattis

visste du att du är världens bäste????


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback