Såhär i påsktider

mitt bland allt godis tänkte jag passa på att skriva lite :P
fredagen blev väldigt lyckad med hela , tjocka , feta släkten (nästan) . min släkt är världsbäst , man mår bra bara av att titta på dem . ett stor grattis vill jag ge till min kusin johanna som ska ha barn :D grattis , grattis , grattis ! så väldans mysigt !
sen vill jag även tala om att såhär i påsktider har jag gått och blivit frisör . jag är mäkta imponerad av migsjälv faktiskt :P så säg till om ni ser ut som troll i håret , så kommer jag och fixar det ! (i alla fall såhär i påsktider , då ska man vara extra snäll) ;)
nae om man skulle ta och proppa i sig lite godis då ?! ;P

(fler bilder finns på www.sannaevelyne.bilddagboken.se)
       

Näsan är egentligen en muskel som man andas med . Men den kan även användas till att frakta snor i .
Emil, 6 år

Glad påsk ;)

Kommentarer
Postat av: Liiisssaaa

jaa, de var faktiskt kul ute igår :) hugo fick de bli! vad gjorde du för nått sen då? :)
njaa, ikväll tror jag nog att det blir lugnt faktiskt, rätt så mycket huvudvärk såhär dagen efter o så :$ :P hihi..
var ska du ikväll då?

Postat av: jocke

fan mitt hår ser för jävligt ut men de går inte att göra mycket med det =( haha :P

Näsan är egentligen en muskel som man andas med . Men den kan även användas till att frakta snor i .
Emil, 6 år

HAHAHAHA den va bra ;P HAHA

2008-03-24 @ 14:57:17
URL: http://kaxzi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback