Ibland undrar man

Det tisslas hit och det tasslas dit. Det sägs dittan och dattan.
Ja, ibland undrar man hur vi människor orkar?
När man var liten var det kul att tejpa ihop munnarna så att man inte kunde prata, eller leka "Tysta leken" - den som pratar åker ut. Vad skönt det skulle vara om man kunde göra det nu med! Eller kanske att näsan blev lång eller tungan svart varenda gång man ljög, så man slapp undra varifrån dessa saker kom och varför det inte stämde.
  Jag trodde faktiskt att vi var vänner och ENDAST vänner, precis så som det alltid har varit?!

Jag kan bestämma själv vilka jag vill och inte vill träffa! Jag behöver inte någon annan som gör det åt mig! Jag är inte någons, jag är min egen!

Gamla människor behöver inte sitta i barnstol. Det räcker med att de har ett smalt bälte på sig. Om man krockar är det ju inte så farligt, för de ska ju snart dö ändå.
Alex, 7 år

Om man öppnar ögonen och det är alldeles svart, ja då är man medvetslös.
Hilda, 7 år

Kommentarer
Postat av: Madelen

Helt rätt Sanna, du är din egen och din vilja är viktigast. Likaså att du är viktigast i ditt liv.
Saknar dig!
Efter England kommer allt vara lugnare hos mig, Alex flyttade igår och det har varit mycket nu på sistone.
MEN, jag saknar dig massor och du betyder enormt mycket för mig, glöm aldrig det!
/Din vän som alltid finns men inte alltid syns.

Postat av: Liiisssaaa

jag määä sanna :) fast i helgen kan jag tyvärr inte lova att jag kan ses nått, jag jobbar men sen ska jag nog sova hos mamma och pappa :$ men om inte, då har jag defenitivt tid att ses :) hihi.

hur mår du då?
PUSS

2008-03-20 @ 09:38:11
URL: http://ziingoalla.blogg.se
Postat av: Liiisssaaa

Jaa men precis, fast nu är jag ju så illa tvungen att sova hos mamma o pappa, för jag har ju för tillfället ingen ström.. :D haha!
nej jag tror inte att jag kommer gå ut nån av dagarna faktiskt, fast lite sugen är jag.. själv då?

jotack jag mår bra, lite förkyld bara o så men de är väll alla just nu :)

2008-03-21 @ 09:45:56
URL: http://ziingoalla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback