Förbaskade snö!

hade det varit för tre månader sedan då hade jag älskat det , ja jag hade faktiskt varit riktigt glad ! skillnaden är att då hade det varit den 25 december - dagen efter julafton - precis då det ska vara snö . men nu är det den 25 mars , vi har precis firat påsk , då är det INTE ALLS ROLIGT MED SNÖ ! nu ska det ju börja blomma - bli vår & vara soligt ! jag såg ut som en jäkla snögubben efter min halvtimmes promenad hem från jobbet USCH FY & BLÄÄ på det ! det som är ännu värre är att det ska vara plusgrader hela veckan .. det ända som är värre än snö är blask ! åhh så mysigt det ska bli !

image203 God knows how much i love you !

det finns många sorters hud . förhud är t.ex. huden som man har framtill medan bakhuden är huden som man har på baken .
therese , 6 år


Kommentarer
Postat av: jocke

Aha hahaha de låter fan kul ;D då har du flera 1000 alltså berättelser? ;O ;D

Postat av: Liiisssaaa

heej pluttan :)
hur är det med dig? hoppas bra iaf :)
vi måste ta o ses snart tycker jag, kanske kan ta en utgång i helgen eller så ? hihi..
PUSSPUSS

2008-03-26 @ 23:06:34
URL: http://ziingoalla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback