Sex & the City .. Och så resten



måste säga att filmen överträffade mina förväntningar . jag har aldrig varit någon "följare" av serien så när förslaget kom upp tänkte jag , javisst varför inte ?! & som jag skrattade när jag väl satt där i biosalongen och mumsade på popcorn ! och så måste jag ju erkänna att samantha kommit och blivit lite av en favorit , herregud vilken klockren människa :) som jag skrattade ..
  besöket på trädgårn efter med moa , helena , emme & emma blev också mycket lyckat ! gamla minnen dök upp , vad som komma skall och så förstås en massa skratt & nötter på det . tyvärr kom regnet sedan (ovanligt för denna svenska sommar) och avbröt oss men vi fortsätter en annan gång :)

nu ska jag snart ta cykeln eller om det blir till att gå till kusinerna och nova för att grilla , mysa och kanske bada .. när det gäller mig är det ju ingen ovanlighet , jag bara älskar att bada ! så mina kära vänner , på återseende :) & förresten ta nu och gå och se Sex and the City ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback