Torres-feber

jag skulle faktiskt kunna tänka mig att vara i spanien nu , mitt bland allt firande :) även att jag blir lite ledsen över att tänka på att detta em är slut för denna gång (vad ska man nu titta på om kvällarna ?) så var det absolut rätt vinnare ! för en gång skull ! vilket lag ! och mitt i detta rödgula jubel så kan man väl inte undgå att missa honom - mannen som alla talar om , han som avgjorde hela em . fernando torres . & även att han i vanliga fall spelar i helt fel lag och jag inte alls blir ledsen när han missar , skjuter utanför eller målvakten räddar (arsenalfan som man är) så kan jag inte låta bli att dra på munnen när jag ser denne man och målet som han så snyggt gör . nae , för en liten liten stund håller jag med resten av världen och hyllar spanjoren . i allafall så länge han har den rödgulblå dressen på sig :P vad ska man säga ? el nino har blivit el grande ;)



såhär ni , låter min musik eviva espana
det här ni , det är romtantik eviva espana
vi tar dom orden om igen eviva espana
min serenad är muy bein , espana porfavor !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback