Nathalie

Bussen här utanför går ingenstans , det är ingen som vill nån vart
Jag har åkt såå många varv men det är alltid lika svart !
Är det tiden på året som skrämmer ? Är vi trygga bakom väggarna här ?
Nej jag vill inte få in den där världen , den är så tom & tyst & tvär
Och min tunna karaktär bara vrider & vänder sig
och vill vara bättre för dig !
Ett smartare drag - en lösning , en lanterna på din båt
Ja , jag vet att jag sluter igen
Men det känns som det är mig dom vill åt , det känns så än !

Jag ska värma dig !
Jag ska lyssna och förstå !
För trots all tomhet , trots det timglas som sliter i oss
så ska vi hitta en väg ändå !
Vi ska hitta en plats ändå , hitta ett hem vi två !


När du skriker står jag där brevid dig och skriker lika högt !
När du ramlar ligger jag redan där nere och tar emot dig !
När din eld brinner ut , slocknar min låga ! ♥


Kommentarer
Postat av: jockeeeee!

Fint skrivet =)

Postat av: jockeeeee!

Lungt sannis :D

2008-07-09 @ 23:30:35
URL: http://kaxzi.blogg.se/
Postat av: Nattis

gumman du vet att de inte går att beskriva med ord va du betyder för mig

2008-07-10 @ 09:38:02
URL: http://niwe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback