Trött, tröttare, tröttast

Jag förstår inte detta, men det verkar som om jag blir tröttare ju mer jag sover? Kan detta verkligen vara logiskt? Det var länge sedan, riktigt länge sedan jag var såhär trött redan klockan tio! Aja får väl göra det enda rätta - det enda som hjälper: GÅ OCH SOVA.
  Men först är det med glädje som jag såg ett Sverige vinna sin första match mot Island i handbollen. Kan det vara dags för "comeback" nu? Jag håller alla tummar & tår för det! Fan vad gött det vore, rent ut sagt :)

Imorgon ska jag äntligen få träffa Nattis! Jag har tänkt mycket på det du sa, och du har rätt som vanligt. Du har alltid varit min kusin (inte så konstigt med tanke på att din far och min mor är syskon) & bästa vän, men nu är du även min syster!
Systra mi ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback