Peter Lemarc - En sån som jag

Kusinerna & far min har fastnat för något hos denna man, kanske förstår jag varför..

Jag gav dig praktfulla pärlband av lögner och svek
Jag glömde bort för en stund, hur dyrbar du är
Jag gav dig falskhet och sorg du aldrig bett att få
Ett fönster stod öppet, kunde flugit just då
En sån som jag är inget bra att ha, jag vet du kommer se det, endera dag
Jag måste fråga dig vad det kan va, hur kan du älska en sån som jag?

Jag sårade dig blint och jag retade dig vild,
när det var jag som var rädd att inte räcka till
Men du är stark när jag är skör och faller lätt itu
Hur man lappar min själ, det vet bara du!
En sån som jag är inget bra att ha, jag vet du kommer se det, endera dag
Jag måste fråga dig vad det kan va, hur kan du älska en sån som jag?

Den största skräck jag har är att bli ensam lämnad kvar,
osynlig och övergiven - oälskad och sönderriven
Blotta tanken på att förlora dig, blir tung som en droppen vatten inom mig

Handling lär betyda mer än tal,
så ett förlåt är inget mer än ett ihårligt skal
Det här är bara ord men jag säger dom igen:
Jag älskar dig, du är min bästa vän!
En sån som jag är inget bra att ha, jag vet du kommer se det, endera dag
Jag måste fråga dig vad det kan va, hur kan du älska en sån som jag?


Kommentarer
Postat av: Liiisssaaa

jag kan kanske på torsdag eftermiddag, om jag hunnit packat ihop alla mina saker från lägenheten då :) om du kan då? :)

PUSS

Postat av: Anonym

absolut kan jag det:) Men jag varnar för de nya priserna på swea, jag har bara 20% på deras vanliga priser, så de har stigit några hundra :P Men jag kan kolla upp vad det skulle gå på :) Annars finns ju alltid skolan eller kanske eventuellt tom hemma haha :P Men det tycker jag att vi ska fixa iaf, fundera lite när du kan! :D

2008-01-29 @ 12:21:07
URL: http://johannana.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback