Hingstarna

Var och besökte Joakims lägenhet igår, inspekterade den mycket noga! Förvånadsvärt nog såg den väldigt bra ut (där kom den sågningen Jocke) ;) Av någon konstig anledning tycke han att jag sågade honom lite väl mycket igår, jag förstår självklart inte varför?! ;) Roligaste var väl ändå kylskåpsmagneterna där man själv fick bilda sina egna små meningar, mina har fått tillstånd att ALLTID stå kvar!
  Träffade även faster, kusinerna, Nova, farmor & farfar igår. Farmor hade överträffat sig själv när det gällde maten precis som vanligt. Vi andra var inte sena att påpeka det :)

image161 Kan man bli så mycket sötare än allas vår Nova?

Nu snart är det dags att försöka få fason på utseendet, sen ska det rusas på stan med Hanna. Otroligt skönt att ha henne hemma från London nu, även om hon flyttar nästa helg :( Efter stan ska vi i alla fall ta oss mot Himpahallen och se Hingstarna, Sveriges bästa ishockeylag från Sveriges huvudstad! Citerat: kommentatorn Benka Nyberg
Ses vi där?

Kommentarer
Postat av: Hanna

Tack för idag.
Vi måste ses i veckan.
Kommer sakna dig lika mycket som ett barn saknar sin snuttefilt när jag lämnar Norrköping för andra gången i mitt liv på egen hand.
Hoppas du fick ett trevligt avslut på kvällen.
Puss o kram

Postat av: Jocke

Haha, förvånansvärt? =) ja du, det är inte lätt att bygga självförtroende när man umgås med dig =)

2008-01-14 @ 08:42:02
Postat av: Liiisssaaa

aaah visst är hon, helt stört att man får vara så söt :)
tack sanna, du är snäll och det värmer verkligen, men du vet ju precis vad jag tycker om dig oxå, otroooligtsöt :)

2008-01-14 @ 16:07:47
URL: http://ziingoalla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback