Fröken Scharlakan i matsalen med rörtången

Cluedo.
Mitt favorit spel när jag var mindre!
Jag tyckte det var jätte spännande att hålla på och knepa & knåpa för att få fram vem som var mördaren, var det hade skett och hur. Märkigt, nu är jag typ livrädd för allt som har med mord att göra. Jag sitter med kudde framför ögonen när jag ska se en beckfilm - men ändå ska jag prompt se..
  Ikväll spelade i alla fall jag, mamma & pappa cluedo. Haha, ja jag är lika förvånad som ni fakiskt. Men när brorsan har främmande framför platt tv:n fanns det inte så mycket annat att göra. Inte vann jag heller, trots att jag hade listat ut allt - pappa kom först! ;P

Annars så stavas denna helg: New yorker, stått i kassan hela dagen idag & det lär det väl bli imorgonen med. Jobb, jobb, jobb..

Ensamhet :/

Kommentarer
Postat av: Madde

Du är aldrig ensam, inte så länge jag finns!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback